شرکت ملی مس همواره در کنار مردم محروم و بی‌بضاعت ورزقان بوده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امام جمعه ورزقان گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون همواره در مناسبت‌ها، اعیاد و شرایط مختلف در کنار مردم محروم و بی بضاعت منطقه بوده، که قابل تقدیر است.

به گزارش مس‌پرس، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین فضلی امام جمعه ورزقان، جلیلوند فرماندار شهرستان ورزقان، سلیمی رئیس دفتر ارتباطات مردمی نماینده مجلس و محمدجعفر عظمایی مدیر مجتمع مس سونگون، ۵۰ سری جهزیه به نوعروسان مددجوی ورزقان و خاروانا اهدا شد.

امام جمعه ورزقان در حاشیه این مراسم با تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع)، از مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون تشکر کرد و گفت: شرکت مس و مجتمع سونگون همواره در مناسبت‌ها، اعیاد و شرایط مختلف در کنار مردم محروم و بی بضاعت منطقه بوده، که قابل تقدیر است.

جلیلوند فرماندار ورزقان نیز گفت: از مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون بخاطر نگاه مثبت شان به شهرستان ورزقان و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم این خیرخواهی‌ها استمرار یافته تا مشکلات موجود شهرستان مرتفع گردد.

مدیر مجتمع مس سونگون هم با اشاره به اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی یکی از بنگاه‌های اقتصادی پیشرو است، اضافه کرد: مجتمع مس سونگون به تبع شرکت ملی صنایع مس ایران اقدامات ارزشمندی را در شهرستان ورزقان و استان آذربایجان‌شرقی انجام داده است.

عظمایی تصریح کرد: ما در کنار مسائل مربوط به راهسازی، تجهیز و تامین مدارس، تعمیر و تجهیز درمانگاه ها، کمک به تهیه اقلام فرهنگی برای دانش آموزان، اقدامات عدیده ای را در سطح استان آذربایجان‌شرقی انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه این اقدامات استمرار خواهد داشت، افزود: مراسمی که امروز برگزار شد مربوط به اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ورزقان و خاروانا بود.

عظمایی تشریح کرد: ارزش ریالی هر سری این جهزیه ها که شامل ۱۳ قلم کالای اساسی (تلویزیون، یخچال، لوازم آشپزخانه، فرش، جاروبرقی و … ) است، ۹۰۰ میلیون ریال است که از محل مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سونگون و شرکت ملی صنایع مس ایران تهیه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha