۰
تیم والیبال مس رفسنجان در نیم فصل تقویت خواهد شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم والیبال بزرگسالان صنعت مس رفسنجان گفت: امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل تیم را تقویت کرده و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و اضافه کردن چند بازیکن باکیفیت به‌پیشنهاد آقای تندروان، تیم را به سطح یک تیم قهرمان برسانیم.

به گزارش مس‌پرس، محسن میرزایی سرپرست تیم والیبال بزرگسالان صنعت مس رفسنجان در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت تیم اظهار کرد: «بسیار خوشحالیم که تیم روندی مثبت به خود گرفته و در حال سر و سامان پیدا کردن است. با این حال، هنوز به‌طور کامل به شکل و ساختار یک تیم نرسیده‌ایم و نیازمند کار بیشتر هستیم.»

وی افزود: «تمرینات تیم با تأخیر آغاز شد و ما فرصت آماده‌سازی مناسب پیش از شروع مسابقات سوپر لیگ را از دست دادیم. به همین دلیل، نتوانستیم آمادگی کامل را برای ورود به مسابقات داشته باشیم.»

میرزایی ادامه داد: «متأسفانه فرصت برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی را هم نداشتیم. بنابراین تا نیم‌فصل، نوسانات زیادی در عملکرد تیم خواهیم داشت که با توجه به موضوع، امری طبیعی خواهد بود.»

سرپرست تیم والیبال بزرگسالان صنعت مس رفسنجان در خصوص شرایط مالی تیم اظهار کرد: «بودجه تیم ما جزو سه، چهار تیم پایین جدول است و این موضوع در جذب بازیکنان و کیفیت آماده‌سازی تأثیرگذار بوده است. با این حال، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل تیم را تقویت کرده و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و اضافه کردن چند بازیکن باکیفیت به‌پیشنهاد آقای تندروان، تیم را به سطح یک تیم قهرمان برسانیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha