عارضه‌یابی کلی از خط تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، با عارضه‌یابی کلی از خط تولید مجتمع مس سرچشمه، تمام عارضه‌ها شناسایی و براساس اولویت‌بندی مشکلات برطرف می‌شود.

به‌ گزارش مس‌پرس، مهندس اصغر صالحی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان با موضوع مشکلات ایمنی کارگران اظهار کرد: وظیفه ماست که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پیگیری کنیم تا کارها به نحو احسن انجام شوند.

وی بیان کرد: در یک هفته گذشته درخصوص انتقال حساب‌های بانکی پیگیری‌هایی انجام شد و مقرر شد از روز گذشته هیچ سندی از محل تهران پرداخت نشود و همه پرداخت‌ها از حساب‌های بانکی رفسنجان انجام شود.

وی به موضوع تصفیه‌خانه آب شرب رفسنجان اشاره کرد و گفت: با تزریق منابع مالی مقرر شد به‌سرعت پیمانکار کارش را شروع کند و به‌زودی این تصفیه‌خانه احداث خواهد شد. ضمن اینکه درخصوص فاضلاب شهری قول داده شده تا سه‌چهار ماه آینده کار شروع شود و پیمانکار انتخاب شده است.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با بیان این‌که کمپ ماده۱۶ هم طی یکی‌دو هفته آینده تحویل خواهد شد، درخصوص توسعه صنایع پایین‌دستی توضیح داد: ما باید به سرمایه‌گذاران کمک کنیم و آنان را تقویت کنیم و با این روش بهتر می‌توانیم موفق باشیم.

وی فرهنگ‌سازی درخصوص ایمنی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: کارخانه قدیمی است و باید بازسازی را در برخی نقاط انجام دهیم. مدیرعامل شرکت ملی مس در بحث ایمنی اختیار تام به مجتمع‌های تولیدی داده است تا اقدامات لازم را برای افزایش ایمنی به‌کار ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha