به گزارش پایگاه خبری مسپرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در نشست قرارگاه جهاد تبیین با تاکید بر لزوم پوشش اخبار مجتمعهای تولیدی و شرکتهای تابعه در رسانههای رسمی و مجازی شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: تولید محتوای رسانهای نباید تنها در ستاد ملی مس صورت پذیرد و روابط عمومی مجتمعها و شرکتهای تابعه نیز لازم است بیش از پیش به میدان آمده و دستاوردهای بزرگ مجموعه را به عموم اطلاعرسانی کنند.
وی افزود: خوشبختانه به همت گروه روابط عمومی ملی مس امروز همه ارکان شرکت درگیر موضوع اطلاعرسانی شدهاند و این رویکرد بسیار خوبی است اما در کنار همه این اقدامات، روابط عمومیها نباید قهرمانان تولید شرکت که همان کارگران و مهندسان زحمتکش هستند را نادیده بگیرند و لازم است در تولیدات خود این دو گروه مهم را هم ببینند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه موضوعاتی همچون «ساخت داخل و اشتغال» باید بیشتر در جریان تولید محتوای رسانهای مدنظر گروه روابط عمومی شرکت قرار گیرد، افزود: نکته مهم دیگر استفاده هنرمندانه از محتوای رسانهای تولید شده است که به درستی مورد بهرهبرداری قرار گیرد.
دکتر مدرس خیابانی همچنین بر اهمیت مستندسازی و ساماندهی اطلاعات تأکید کرد و گفت: باید با بهرهگیری از کمیتههای تخصصی، اقدامات لازم برای توسعه و گسترش دانش فنی صورت گیرد. در این راستا، افزایش آگاهی و آموزش کارکنان اهمیت بسزایی دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مخاطبان ما، چه در داخل و چه در خارج از مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران، از اهمیت ویژهای برخوردار هستند و ارتقاء سطح آگاهی و ایجاد تعامل سازنده با آنها باید از اولویتهای اساسی گروه روابط عمومی شرکت باشد.