لزوم تولید هنرمندانه محتوای رسانه‌ای در گروه روابط عمومی شرکت ملی مس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر لزوم تولید و استفاده هنرمندانه از محتوای رسانه‌ای تولید شده در گروه روابط عمومی این شرکت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مس‌پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در نشست قرارگاه جهاد تبیین با تاکید بر لزوم پوشش اخبار مجتمع‌های تولیدی و شرکت‌های تابعه در رسانه‌های رسمی و مجازی شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: تولید محتوای رسانه‌ای نباید تنها در ستاد ملی مس صورت پذیرد و روابط عمومی مجتمع‌ها و شرکت‌های تابعه نیز لازم است بیش از پیش به میدان آمده و دستاوردهای بزرگ مجموعه را به عموم اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: خوشبختانه به همت گروه روابط عمومی ملی مس امروز همه ارکان شرکت درگیر موضوع اطلاع‎رسانی شده‌اند و این رویکرد بسیار خوبی است اما در کنار همه این اقدامات، روابط عمومی‌ها نباید قهرمانان تولید شرکت که همان کارگران و مهندسان زحمتکش هستند را نادیده بگیرند و لازم است در تولیدات خود این دو گروه مهم را هم ببینند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه موضوعاتی همچون «ساخت داخل و اشتغال» باید بیشتر در جریان تولید محتوای رسانه‌ای مدنظر گروه روابط عمومی شرکت قرار گیرد، افزود: نکته مهم دیگر استفاده هنرمندانه از محتوای رسانه‌ای تولید شده است که به درستی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

دکتر مدرس خیابانی همچنین بر اهمیت مستندسازی و ساماندهی اطلاعات تأکید کرد و گفت: باید با بهره‌گیری از کمیته‌های تخصصی، اقدامات لازم برای توسعه و گسترش دانش فنی صورت گیرد. در این راستا، افزایش آگاهی و آموزش کارکنان اهمیت بسزایی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مخاطبان ما، چه در داخل و چه در خارج از مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و ارتقاء سطح آگاهی و ایجاد تعامل سازنده با آن‌ها باید از اولویت‌های اساسی گروه روابط عمومی شرکت باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha