تقدیر مولوی گل براهویی از اقدامات جهادی شرکت ملی مس در منطقه چهل کوره/ اقدامات جهادی شرکت ملی مس، تقدیر مولوی گل براهویی را به همراه آورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امام جمعه اهل سنت روستای همجوار معدن مس چهل کوره با ارسال نامه ای به دکتر خرمی شاد، از اقدامات جهادی شرکت ملی صنایع مس ایران در روستای همجوار معدن مس چهل کوره، تقدیر کرد.

به گزارش مس‌پرس، متن نامه مولوی محمد گل براهویی ،امام جمعه اهل سنت روستای همجوار معدن مس چهل کوره (گراغه- بخش شهرستان نصرت آباد) به شرح زیر است:


«بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارزشی و انقلابی جناب آقای دکتر خرمی شاد مدیر عامل محترم  شرکت ملی صنایع مس ایران

ضمن عرض سلام و ادب و احترام
بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای که فرمودند ما جز با کار جهادی و کار  انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم. کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند. اینان به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش برخوردارند.

برخود وظیفه دانسته از حسن التفات عمل نیکو شما و جناب آقای دکتر علی آبادیان مدیر گروه روابط عمومی   و محمود پور قاسمی مشاور جهادی مناطق کم برخوردار،مهندس شهسواری مدیرسایت مس چهل کوره،ودیگر زیر مجموعه های جهادی آن مجموعه مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نماییم و از آن کریم دانا و بینا، خیر دنیا و آخرت شما نیکوکاران ارجمند را مسالت و در روز قیامت ماجور درگاه حضرت احدیت باشید. »

من الله التوفیق
مولوی محمد گل براهویی
امام جمعه اهل سنت روستای همجوار معدن مس چهل کوره (گراغه- بخش شهرستان نصرت آباد)