افزایش دوبرابری نیروهای ایمنی در مجتمع‌های شرکت ملی صنایع مس ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون سرمایه انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: تعداد نیروهای ایمنی در مجتمع‌های شرکت ملی صنایع مس ایران دوبرابر می‌شود.

به‌ گزارش مس‌پرس، مهدی اهرابی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری رفسنجان با موضوع مشکلات ایمنی کارگران، مهم‌ترین سرمایه شرکت‌ها را سرمایه انسانی دانست و اظهار کرد: وظیفه ما حفاظت و آموزش سرمایه انسانی است و امیدواریم ایمنی در مجموعه‌های کارگری و تمامی شرکت‌ها ارتقا یابد

وی تصریح کرد: این اختیار به مدیران ایمنی داده شده که در مواردی که تشخیص دهند ادامه تولید همراه با خطر است می‌تواند آن قسمت را تعطیل کند چون جان انسان‌ها مهم‌تر از ادامه تولید است.

معاون سرمایه انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: تا چند هفته آینده تعداد نیروهای ایمنی دوبرابر می‌شود و آزمون تخصصی برای این بخش برگزار خواهیم کرد که جدای از آزمون استخدامی است و بعد از آن آزمون برای حراست است که بحث مهمی‌ است.

وی همچنین از تغییر وضعیت فرزندان ایثارگر، جانبازان و خانواده شهدا طبق دستورالعمل دولت خبر داد و اظهار کرد: در آزمون جدید که تا یک‌ماه دیگر برگزار می‌شود، سهمیه فرزندان شاهد و ایثارگران هم پابرجاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha